Sari la conținut

Servicii financiare, banci, asigurari

Solutii Smart Retail pentru banci, asigurari destinate imbunatatirii gradului de satisfactie al clientilor, solutii si servicii GIS-Geomarketing.

Contorizare persoane in Banci

In lumea reala, activitatea din sistemul bancar produce date in acelasi mod ca si in spatiul online; in timp ce in spatiul online, site-urile Web permit colectarea, monitorizarea si analizarea datelor de client pentru a oferi clientilor  experiente de cumparare superioare, in lumea reala, Bancile pierd oportunitati importante deoarece nu valorifica similar datele cu care opereaza si pe care le-ar putea colecta.

Cu solutiile si serviciile noastre puteti sa:

  • Definiti potentialul si competitia din proximitatea sucursalelor bancilor dvs.
  • Cunoasteti numarul exact de vizitatori, gradul de ocupare in timp real  si rata de conversie in servicii financiare vandute sau rezolvate
  • Descoperiți tendințele traficului de vizitatori și alocați personalul in consecinta
  • Estimati comportamentul clientilor dvs. din sucursala, pentru a imbunatati gradul de satisfactie a clientilor
  • Utilizati platforma Business Intelligence pentru a compara performanta intregii retele de sucursale in timp real
Ani experienta
0
Clienti multumiti
0
Tari
0
Dispozitive instalate
0
Rezilieri
0
  • Determinati numarul de vizitatori si rata de conversie in servicii financiare vandute in timp real, cu o precizie de 98%
  • Identificati si analizati sucursalele cele mai performante si identificati motivele succesului pentru multiplicare
  • Identificati orele de varf care genereaza cel mai mare numar de vizitatori; acestea solicita alocarea de personal suplimentar si oportunitati importante de marketing
  • Captati numarul de vizitatori care trec prin fata sucursalei si cati dintre acestia intra in sucursala dvs.
  • Calculați numarul de clienti si timpul mediu petrecut la ghiseele bancii și definiți lungimea optima a timpilor de asteptare;
  • Evitati timpii de asteptare exagerati si alocati personal suplimentar; veti reduce astfel rata de abandon si veti imbunatati gradul de satisfactie al clientilor.
  • Identificati gradul de satisfactie al clientilor si profilul acestora (sex, varsta)
  • Planificati campaniile dvs. de marketing in funcție de profilul clientilor dvs.
  • Actualizati in permanenta design-ul si amplasarea ghiseelor, pentru a satisface nevoile diverselor tipologii de clienti
  • Usor de utilizat – aplicatie Cloud (SaaS) sau on-premise
  • Monitorizeaza in permanenta starea sanatatii sistemelor de contorizare;
  • Ofera protectie si securitate datelor colectate;
  • Datele colectate pot fi integrate cu sistemele de raportare locale (ERP).
  • Ofera acces la o gama larga de rapoarte si templates predefinite si corelate cu datele dvs.;
  • Disponibila si pentru Android, IOS;

Doriti mai multe informatii?