Retail & Fashion
Numaratoare persoane pentru Retail & Fashion, studii de geomarketing, retail planning
In lumea reala, activitatea de Retail produce date in acelasi mod ca si in spatial online; in timp ce in spatiul online, site-urile Web permit colectarea, monitorizarea si analizarea datelor de client pentru a oferi clientilor experiente de cumparare superioare, in lumea reala, magazinele pierd oportunitati importante deoarece nu valorifica similar datele cu care opereaza si pe care le-ar putea colecta.
Cu solutiile si serviciile noastre puteti sa:
- Alegeti o locatie optima pentru un nou magazin;
- Definiti potentialul si competitia din proximitatea magazinelor dvs.
- Studiati performantele retelei de magazine
- Cunoasteti numarul exact de vizitatori si rata de conversie in cumparatori
- Determinati gradul de ocupare al magazinului in timp real
- Descoperiți tendințele traficului de vizitatori și alocați personalul in consecinta
- Estimati comportamentul clientilor dvs.
- Utilizați platforma Business Intelligence pentru a compara performanta mai multor magazine in timp real
Ani experienta
0
Clienti multumiti
0
Tari
0
Dispozitive instalate
0
Rezilieri
0
- Delimitati marimea zonei de interes al magazinului (drivetime/drive distance/pedestru);
- Identificati de unde provin clientii dvs (geocodare);
- Estimati potentialul si competitia din proximitate (populatie, gospodarii, competitie, PPIndex, etc);
- Dimensionati si targetati optim campanile de marketing direct;
- Obtineti rapoarte (harti tematice) sugestive, referitoare la potentialul locatiei si sanatatea retelei de magazine pe care o gestionati;
- Determinati numarul de vizitatori si rata de conversie in cumparatori in timp real, cu o precizie de 98%;
- Identificati si analizati magazinele cele mai performante si identificati motivele succesului pentru multiplicare;
- Identificati orele de varf care va genereaza cele mai bune vanzari; acestea genereaza oportunitati importante de marketing;
- Optimizați alocarea de personal in funcție de numarul de vizitatori si de solicitarile clientilor din magazin;
- Captati numarul de vizitatori care trec prin fata magazinului si cati dintre acestia intra in magazinul dvs.;
- Urmariti si inregistrati activitatea clientilor din magazin in timp real; astfel veti intelege de unde cumpara si care sunt zonele preferate de acestia;
- Descoperiti zonele populare care atrag clienții si imbunanatiti iluminarea și poziționarea rafturilor și a manechinelor;
- Masurati succesul produselor, prin masurarea timpilor si a atractivitatii anumitor locatii din magazin; acestea ofera un trafic superior si vanzari importante;
- Depistati produsele neatractive si optimizati utilizarea spatiilor si a categoriilor de produse comercializate;
- Cresteti si optimizati zonele care ofera cea mai atractivitate si imbunatatiti activitatea de marketing;
- Calculați numarul de clienti si timpul mediu petrecut la casele de marcat , cabine de proba și definiți lungimea optima a cozilor de asteptare;
- Evitati formarea cozile exagerate si alocati personal suplimentar; veti reduce astfel rata de abandon si veti imbunatati gradul de satisfactie al clientilor;
- Usor de utilizat – aplicatie Cloud (SaaS) sau on-premise
- Monitorizeaza in permanenta starea sanatatii sistemelor de contorizare
- Ofera protectie si securitate datelor colectate
- Datele colectate pot fi integrate cu sistemele de raportare locale (ERP)
- Ofera acces la o gama larga de rapoarte si templates predefinite si corelate cu datele dvs.
- Disponibile pentru Android si IOS