Queue management
Queue management este o solutie SMART Retail care ofera informatii in timp real referitoare la rata de abandon cauzata de depasirea valorilor acceptabile a timpilor de asteptare
Queue Management
77% dintre cumparatori sunt mai putin susceptibili sa se intoarca la un magazin in care au experimentat perioade lungi de plata sau de asteptare.
Solutiile de Queue – Management sau managementul cozilor, notifica personalul cand un anumit prag sau un anumit numar de persoane depaseste standardele in ceea ce priveste timpii de asteptare (caserie, standuri de proba); impreuna cu aplicatia Business Intelligence, afisează valorile abandonului pentru a calcula pierderile financiare potentiale.
Ofera cea mai ridicata precizie din industrie in masurarea gradului de ocupare, filtrare adulti-copii,traffic mare de persoane de pana la 1mil persoane/ora
- Dispozitiv de masurare 3D stereo dual video;
- Se instaleaza deasupra intrarii in magazin (min 2,2m – max 9m);
- Acopera deschideri de pana la 7,5m la inaltime de 5,1 m si pana la 3,9m la inaltime de 3,2m;
- Disponibil in 2 culori (Alb/Negru), cu dimensiuni reduse(115mm diametru, 21,8mm grosime);
- Acuratete de masurare de peste 99% inclusiv in spatii cu iluminare redusa sau puternica;
- Rezolutie HD de pana la 1280 x 720 adancime stereo active
- All-In-One – un singur tip de sensor poate acoperi toate cerintele unei solutii Smart Retail complete;
- Instalare-calibrare usoara, cu optiuni de senzori fara fir (Ultima AI-3G/4G);
- Include tehnologia Wi-Fi si Bluetooh pentru excluderea intrarilor repetate;
- Masoara Draw in Rate si Avg. Dwell time;
- Exclude personalul din contorizare prin recunoasterea codurilor de bare QR amplasate pe uniformele angajatilor;
- Poate fi integrat si cu alte modele de senzori (FLIR, Xovis, Hella);
- Precizie de masurare:98%;
- Se sincronizeaza automat cu V-Count BIP
- Diametru = 115 mm, grosime = 21,8mm;
- Inaltime instalare: 2,2m – 9m;
- Culoare: alba sau neagra;
- Camp vizual (aprox 5m): 72 grade;
- Transfer de date: PoE: IEEE802.3af (48 V DC);
- Consum de energie: 13 W;
- Utilizarea lunara a datelor (medie): 18.29 MB;
- Sistem de operare: Linux Based V-Count OS;
- Conexiune Ethernet:10/100 MBPS;
- Conexiune GSM: eSIM (Optional);
- Wi-Fi/BLE: inclus;
- Conexiune I/O: GPIO pins and RS485 (Optional);
- Stocarea datelor: 20 ani in regim de stocare offline cu auto sincronizare ;
- Min Lux: 0 (max 4m);
- 3 Nivele de administrare: administrator, standard, guest;
- Cablaj: Cat5 – Cat6;
- Specificatii de mediu: operational: -5°C la 60°C,umiditate: : 10% la 90%, stocare date: temperatura : -40°C la 70°C, umiditate: 10% la 95%;
- Lungime maxima cablu Ethernet: 90 m – Cat 6;
- Contorizare persoane
- Contorizare grupuri
- Diferentere copii-adulti
- Analize Wi-Fi
- Excludere personal
- Detectie masca
- Heat maps – analiza de atractivitate a zonelor
- Monitorizarea distantarii sociale in timp real
- Dwell time – timp mediu petrecut in magazin
- Extragere trafic de persoane ce trec prin fata magazinului (necesita montare sub un anumit unghi)
- Rapoarte Queue (managementul timpilor de asteptare)
- Segmentare vizitatori (grupe de varsta, sex)
Datele colectate cu ajutorul dispozitivelor de contorizate sunt raportate in timp real prin intermediul platformei de Business Intelligence, gazduita in Cloud, pe serverele Amazon.
BIP permite integrarea oricaror dispozitive de contorizare deja existente, indiferent de marca acestora, fara costuri suplimentare. Cu costuri minime de suport, instruim personalul dvs. sa utilizeze cu succes platforma noastra de Business Intelligence, pentru a transforme datele dvs. in rapoarte relevante pentru profituri reale si imediate.
- Aplicatie Cloud cu acces disponibil pe baza de abonament anual (SaaS);
- Monitorizeaza permanent starea de sanatate a dispozitivelor instalate;
- Ofera protectie si securitate datelor colectate (servere Amazon);
- Datele colectate pot fi integrate cu ERP-ul dvs. (ex: rapoarte de vanzari);
- Acces in timp real la masuratori prin rapoarte predefinite;
- Interfata mobila disponibila si pentru Android sau IOS;
Brickstream 3D Gen 2 este un senzor de numarare persoane”all in one“, produs in Germania (FLIR), de ultima generatie (camere video 3D stereo & WiFi & bluetooth incorporat
- Se instaleaza deasupra intrarii in magazin (min 2,2m – max 10m) si acopera deschideri de pana la 7m;
- Acuratete de masurare de pana la 98%, inclusiv in spatii cu iluminare redusa sau puternica;
- Permite contorizarea separata a copiilor si extragerea corecta a vizitatorilor din grupuri;
- Filtreaza intrarile repetate si obiectele, functie de inaltime, forma si dimensiune;
- Masoara Draw in Rate si Avg. Dwell time la interval de 1 min;
- Datele colectate disponibile in format XML, pot fi importate in orice aplicatie BI de analiza si raportare
- MicroSD 8GB incorporat;
- Ofera posibilitatea mascarii discrete a dispozitivelor in tavan sau in exterior;
- Se sincronizeaza automat cu Brickstream Device Manager.
- Poate fi integrat cu usurinta in V-Count-BIP (Business Intelligence Platform)
- Precizie de masurare: 98%
- Dimensiuni = 59 x 162 x 40.5 mm
- Optiuni lentile:
- 2.5mm pentru montare la inaltimea 2.2m – 7m
- 6.0mm pentru montare la inaltimea 6m – 14m
- Culoare: alba sau neagra
- Suporta pana la 32 de zone metrice de colectare pe senzor
- Consum redus: Ethernet, max 6W
- Mediu de lucru: 0-45 grade Celsius
- MicroSD support: 8GB MicroSD
- Memorie: 512 MB RAM
- System de operare: Linux
- Conexiune Ethernet: 10/100/1000 Mb
- Protocol: TCP/IP, DHCP, HTTP Proxy
- Transfer de date: HTTP, SMTP, FTP
- Wi-Fi/BLE: optional
- Cablaj: Cat5
- Contorizare persoane
- Contorizare grupuri
- Filtrare copii-adulti
- Analize Wi-Fi
- Excludere personal (Badg-uri specifice – detalii aici)
- Grad de ocupare in timp real
- Heat maps – analiza de atractivitate a zonelor
- Dwell time – timp mediu petrecut in magazin
- Rapoarte Queue (managementul timpilor de asteptare)
- Segmentare vizitatori (grupe de varsta, sex)
Brickstream Device Manager este o solutie software desktop/server de comanda si control la nivel de magazin sau centralizat (server) al tuturor dispozitivelor Brickstream 2D, 3D conectate si ofera urmatoarele beneficii imediate:
- Calibrarea, controlul si depanarea de la distanta senzorilor fara a face necesara prezenta in magazin
- Monitorizarea in timp real al campului vizual al dispozitivelor de masurare
- Include functii de securitate si confidentialitate a datelor pentru gestionarea, monitorizarea si raportarea datelor pe baza de rol-uri de acces
- Datele colectate disponibile in format XML pot fi exportate foarte usor in orice aplicatie standard de Business Intelligence, pentru analize viitoare
- Datele colectate pot fi integrate cu ERP-ul dvs. (ex: rapoarte de vanzari);
- Sistem de operare: Windows XP, Windows 7 or Windows Server 2008
- Baza de date: SQL Server 2005 sau mai recent
- Web Browser (monitorizare si raportare): IE 9, Mozilla Firefox 6 sau mai recent, Chrome 4 sau mai recent
- Dispozitiv de masurare 3D stereo dual video
- Se instaleaza deasupra intrarii in magazin (min 2,3m – max 5m) si acopera deschideri de pana la 7 m;
- Acuratete de masurare de pana la 98%, inclusiv in spatii cu iluminare redusa sau puternica;
- Colecteaza date de trafic in timp real:
- 8 zone pentru contorizare persoane
- 8 zone pentru dwell statistic (timp mediu petrecut in magazin);
- Filtreaza copii/adultii/obiectele, manechine/umbre sau reflectii in masuratori
- Contorizare Indoor/outdoor
- Model optional disponibil cu modul WiFi
- Masoara Draw in Rate si Avg. Dwell time la interval de 1 min;
- Datele colectate disponibile in format XML, pot fi importate in orice aplicatie BI de analiza si raportare interna
- Ofera posibilitatea mascarii discrete a dispozitivelor in tavan sau in exterior;
- Se sincronizeaza automat cu Traffic Pro Reporting, software BI de analiza si raportare, disponibil sub forma de licenta anuala/permanenta.
- Poate fi utilizat in masuratori indoor-outdoor
- Dimensiuni = 162mm x 78mm x 48mm
- Optiuni lentile:
- 2.2mm pentru montare la inaltimea 2m – 5m
- 8mm cu montare cu unghi max 45grade
- Culoare: alba sau neagra
- Alimentare: PoEs sau DC 24V
- Transfer de date: HTTP, SMTP, HTTPS, FTP
- Consum redus: Ethernet, max 5W
- Mediu de lucru: 0-50 grade Celsius
- Flash: 8GB EMMC si 2GB memorie DDR3
- System de operare: Linux
- Wi-Fi: Optional model TD-1001W
- Conexiune Ethernet: 10/100Mb Ethernet
- Protocol: TCP/IP, DHCP
- Retea: max 100m Ethernet
- Cablaj: Cat5
- Contorizare persoane
- Contorizare grupuri
- Filtrare copii-adulti
- Analize Wi-Fi
- Excludere personal (deep learning protocol- functie de filtru aplicat uniformelor personalului)
- Heat maps – analiza de atractivitate a zonelor
- Dwell time – timp mediu petrecut in magazin
- Rapoarte Queue (managementul timpilor de asteptare)
TD Traffic Pro este o solutie software desktop/server de comanda si control la nivel de magazin sau centralizat (server) al tuturor dispozitivelor TD 2d sau 3D conectate si ofera urmatoarele beneficii imediate:
- Calibrarea, controlul si depanarea de la distanta senzorilor fara a face necesara prezenta in magazin
- Rapoarte cuprinzatoare referitoare la traficul de vizitatori si rate de conversie
- Set de rapoarte predefinite si API’s disponibile pentru integrare cu datele proprii
- Rapoarte accesibil pe desktop, tableta sau alte terminale mobile
- Module de export de date in XML, CSV, TXT, SQL, Excel
- Include functii de securitate si confidentialitate a datelor pentru gestionarea, monitorizarea si raportarea datelor pe baza de rol-uri de acces
- Rapoarte automatizate pe e-mail
- Datele colectate pot fi integrate cu ERP-ul dvs. (ex: rapoarte de vanzari);
- Cerinte server
- Sistem de operare: Ubuntu 16
- Procesor: Min Dual Core
- Memorie: min 500GB
- Cerinte software:
- Baza de date: MySQL 5.7.22
- Web Browser (monitorizare si raportare): IE 10, Mozilla Firefox, Chrome
- Java jdk 1.8 Tomcat 8
- Dispozitiv de masurare 3D stereo dual video
- Se instaleaza deasupra intrarii in magazin (min 2,5m – max 6m) si acopera deschideri de pana la 7 m;
- Acuratete de masurare de pana la 98%, inclusiv in spatii cu iluminare redusa sau puternica;
- Filtreaza copii/adultii/obiectele, manechine/umbre sau reflectii in masuratori
- Contorizare Indoor
- Model optional disponibil cu modul WiFi-Bluetooth
- Datele colectate disponibile in format XML, pot fi importate in orice aplicatie BI de analiza si raportare interna
- Ofera posibilitatea mascarii discrete a dispozitivelor in tavan sau in exterior;
- Se sincronizeaza automat cu OMEGA WEB, software BI de analiza si raportare, disponibil sub forma de licenta anuala/permanenta.
- Dimensiuni = 138mm х 65mm х 25mm
- Culoare: alba sau neagra
- Alimentare: PoEs sau DC 48V
- Transfer de date: HTTP, SMTP, HTTPS, FTP
- Consum redus: Ethernet, max 3W
- Mediu de lucru: 0-50 grade Celsius
- Flash: 8GB EMMC
- System de operare: Linux
- Wi-Fi – bluetooh – optional
- Conexiune Ethernet: 10/100Mb Ethernet
- Protocol: TCP/IP, DHCP
- Retea: max 100m Ethernet
- Cablaj: Cat5
- Contorizare persoane
- Contorizare grupuri
- Filtrare copii-adulti
- Analize Wi-Fi
- Excludere personal (deep learning protocol- comportament aplicat ersonalului)
- Grad de ocupare in timp real
- Heat maps – analiza de atractivitate a zonelor
- Dwell time – timp mediu petrecut in magazin
- Rapoarte Queue (managementul timpilor de asteptare)
Omega Web Cloud este o platforma de analiza si raportare disponibila pe o platforma Cloud (pe baza de abonament annual), care colecteaza si gestioneaza masuratorile unui numar mai mare de dispozitive de contorizare pesoane si le stocheaza pe un singur server.
Prin conectarea la OMEGA Web, utilizatorii au acces la date si rapoarte in timp real:
- Acces la senzorii de masurare prin intermediul unui browser web
- Acces la peste 50 de rapoarte predefinite
- Nivele de acces diferit (administrator/utilizator)
- Date integrate de la senzori de masurare si de la alti producatori
- Monitorizarea in timp real al starii de functionare a dispozitivelor de masurare si notificarea eventualelor erori de functionare
- Export si notificari automate pe e-mail
- Diverse optiuni de export de date
Rapoarte specifice (Exemple)
Beneficii din prima zi de instalare
Calculați numarul de clienti si timpul mediu petrecut la casele de marcat și definiți lungimea optima a cozilor de asteptare.
Reduceți timpul de asteptare la casele de marcat, standurile de proba si de prezentare de produse pentru a imbunatati satisfactia clientilor și pentru a preveni abandonul.
Evitați cozile de asteptare si alocati personal suplimentar; acest lucru va fi apreciat de clientii dvs. si va duce la o mai bună experienta de cumparare, care va fi apreciata cu siguranta de clientii dvs.
Cresteti satisfactia clientilor prin imbunatatirea procesului de plata si oferiti clientilor modalitati de plata diversificate si la alegere. Aceaste masuri vor duce cu siguranta la cresterea gradului de loialitate si incredere din partea clientilor dvs. pe termen lung.
Masurati lungimea cozilor si actionati in timp real cu ajutorul notificarilor primite automat.
Evitați formarea cozilor de asteptare si alocati personal suplimentar; acest lucru va fi apreciat de clientii dvs. si va duce la o mai bună experienta de cumparare, care va fi apreciata cu siguranta de clienti.
Studii de caz
Cum clientii nostri au redus rata de abandon
„Magazinul nostru este un magazin tip ancora al mall-ului in care functionam. Traficul nostru de persoane este mare si magazinul nostru este intotdeauna mai aglomerat decat celelalte magazine din jurul nostru. Mai mult decat atat, avem o campanie de marketing in desfasurare aproape in fiecare zi. Aceasta înseamna mai mult trafic în zilele speciale, mai mult personal pentru a satisface nevoile clienților si mai multe marfuri care urmeaza sa fie înlocuite. Toate aceste domenii diferite trebuie să fie prezente in acelasi timp, ceea ce nu este ușor de supravegheat.
Dupa instalarea soluției de gestionare a timpilor de asteptare V-Count, operațiunile noastre au fost imbunatatite radical si am obtinut scaderi considerabile a ratelor de abandon. Sistemul ne avertizează în timp real pentru a lua masuri si personalul deschide imediat un nou punct de plata; astfel avem cozi mai scurte si cresteri de vanzari de aprox 14% pana in prezent„