Sari la conținut

Contorizare persoane

Solutii contorizare  persoane bidirectionale, 3D Dual Stereo – Video, care includ: excludere/filtrare personal/grupuri,   segmentare vizitatori, heat mapping, grad de ocupare in timp real.

Contorizare persoane

Solutiile de contorizare  persoane 3D Dual Stereo Video includ algoritmilor avansati de “machine learning” care ofera contorizare bidirectionala (intrari-iesiri) a fluxurilor mari de vizitatori cu o acuratete de min 98%.

Suplimentar, permit evidentierea separata a grupurilor/copiilor/personalului din masuratori, monitorizeaza gradul de ocupare in timp real a suprafetelor monitorizate (heatmapping), timpii de asteptare la casele de marcat sau cabinele de proba, si pot evidentia profilul vizitatorilor (sex, grupa de varsta).

Tehnologii de contorizare-numarare persoane
Chart Comparison People Counting Technologies
Tehnologie 3D Dual Stereo Video - contorizare bidirectionala

Beneficiarii solutiilor de contorizare au acces in timp real (ore si zile) la rapoarte si grafice detaliate pentru locatia sau locatiile monitorizate, prin intermediul unei aplicatii web securizata, sau pot importa datele colectate de senzorii de contorizare direct  in propriile solutii de Business Intelligence cu care opereaza. 

In vederea obtinerii unor informatii cat mai relevante necesare optimizarii managementului operational al locatiilor monitorizate, se recomanda integrarea rapoartelor furnizate de solutia de contorizare cu datele furnizate de solutiile ERP/CRM (personal, vanzari, campanii marketing) ale magazinelor, prin intermediul unor API’s specifice.

Solutii contorizare persoane
Retail Sensing - CCTV Video

Exemple de rapoarte

Beneficii din prima zi de instalare

Contorizati numarul de persoane care intra, ies sau trec prin fata magazinelor dvs. in timp real, cu o precizie de peste 98%. Comparați traficul din weekends, cu cel saptamanal sau cu cel din luna trecuta sau anul trecut si verificati sanatatea business-ului dvs.Trafic in timp real

Validati si optimizati chiria spatiilor cheie, functie de numarul de persoane contorizate care intra si viziteaza magazinele clientilor dvs, functie de spatiile cheie care genereaza cel mai bun trafic.


Trafic in timp real

Odata ce cunoasteti numarul real de vizitatori, raportati acest numar la volumul de vanzari obtinute; obtineti astfel rata de conversie a vizitatorilor in vanzari pe zile sau intervale orare; optimizati actiunile specifice de marketing si alocarea de personal aditional pentru a imbunatati acesti indicatori.

rate de conversie

Identificati cele mai bune si mai slabe magazine din reteaua dvs., functie de performantele obtinute si implementati actiuni de marketing personalizate.

Benckamketing 1

Evaluați si comparati nivelul de atractie al Ancorelor indiferent daca acestea sunt Cinematografe, Supermarkets, Jocuri, etc.

Peak hours

Identificati cele mai importante perioade in care Mall-ul /Ancorele dvs genereaza cel mai mare trafic si cele mai mari oportunitati de vanzare. Cresteti numarul de personal dedicat activitatilor de marketing si support si programati campanii de marketing personalizate.

Peak hours

Obtineti informatii in timp real referitoare la performanta intregii retele: rate de conversie, numar de tranzactii, valoarea tranzactiei medii, istoricul de vanzari & vizitatori, etc.Queue

Identificati si analizati traficul din Mall-urile/magazinele cele mai performante si identificati motivele succesului pentru multiplicare.Queue

Descoperiți daca fluxul de trafic al Mall-ului dvs este influentat de prognoza meteo. Faceti astfel previziuni informate asupra traficului de vizitatori si planificari de actiuni personalizate de marketing pentru lunile urmatoare, analizand datele in corelare cu prognozele meteo.Queue

Masurati traficul tuturor locatiilor dvs, comparați chiria platita pentru acestea si negociați oferte mai bune; comparati performantele tuturor locatiilor dvs. si aduceti-le la nivelul celor mai performante.Peak hours

Cresteti gradul de satisfactie al clientilor prin alocarea optima al personalului de curatenie sau securitate functie de traficul de vizitatori si orele de varf.design

Masurari numarul de vizitatori pe fiecare nivel in parte, pe ore/zile. Comparati performanta etajelor si optimizati actiunile operationale in consecinta.Peak hours

Determinati impactul actiunilor de marketing intreprinse (postere, flyers, etc) inainte si dupa actiunile intreprinse..rate de conversie

Clienti

Studii de caz

Draw-in Rates

„Performanta magazinelor noastre era sub performanta magazinelor partenere care vand marci similare de produse cu ale noastre. 

Obiectivul nostru a fost sa identificam modalitati prin care sa marim vanzarile optimizand programul de lucru al personalului si re-proiectand procesul de merchandisare al marfurilor, etc.

Avand acces la datele de trafic colectate de dispozitivele V-Count, ne-am dat seama ca, desi traficul de persoane care trecea prin fata magazinului nostru era destul de ridicat, nu aveam suficienti clienti in magazin. Problema noastra nu a fost sa masuram gradul de conversie in magazin ci sa determinam potentialul de crestere cu noi vizitatori.

In acest sens, am contactat merchandisers specializati in identitate vizuala a marcii noastre si am impartasit datele culese cu ei.  Am încercat diferite modele de afisare a vitrinelor si scheme diferite de culori. Noul design bazat pe culoarea roz a dat cele mai bune rezultate si ne-a crescut rata de Draw-in-rate cu 25%

Director Operational - Companie de Retail cu peste 300 magazine -

Cresterea profiturilor

„Suntem o companie globala ce comercializeaza produse electronice destinate consumatorilor, in peste 450 de locatii din intreaga lume. 

Magazinele noastre sunt evaluate comparativ la nivelul intregii retele de magazine.  In acest mediu competitiv, care ofera o concurenta acerba, am avut nevoie de accesul la o tehnologie de ultima ora in contorizarea persoanelor, pentru a ne evidentia fata de competitorii nostri externi si interni si astfel am colaborat cu V-Count. 

Dupa instalarea dispozitivelor V-Count, am obtinut informatii in timp real referitoare la comportamentul clientlor nostri, iar ratele de conversie in magazin au crescut in medie cu peste 5%.”

Director vanzari -  Companie  globala de Retail cu peste 400 magazine -
Te-ar mai putea interesa:
KPIs retail_sized
7 KPI's in Retail
instore-heatmap1-min
Heat Mapping - Atractivitate
Contorizare persoane
Segmentare vizitatori
Doriti mai multe informatii?