Sari la conținut

SMART Building - Centre de afaceri

Integrati senzorii de contorizare persoane in solutiile de Smart Building pentru a optimiza costurile de intretinere si utilizare eficienta a spatiilor

iStock 508184291 1 800x450 1

Centrele de afaceri sunt in general constructii concepute cu sisteme inteligente de securitate si control al aerului, iluminarii si incalzirii, aflate in stransa legatura cu ocupantii acestor spatii, pentru a oferi solutii energetice cat mai ergonomice si eficiente dar si prietenoase cu mediul inconjurator. 

Datorita faptului ca, preturile de inchiriere al acestor spatii sunt in stransa legatura cu, costurile de intretinere, proprietarii acestor spatii trebuie sa ia masuri de optimizare a acestor costuri, pentru a mentine profitabilitatea acestor investitii.

Cu solutiile si serviciile noastre puteti sa:

  • Definiti gradul de ocupare al fiecarui nivel, momentele din zi cand acestia pleaca sau vin la birou, pe intervale orare, in timp real; astfel veti putea monitoriza si planifica masurile de distantare fizicaoptimiza costurile cu aerul conditional, incalzirea sau iluminarea, in mod eficient;
  • Obtineti date analitice referitoare la modul de utilizare a spatiilor, astfel incat puteti lua decizii referitoare la combinarea spatiilor de birouri sau programarea eficienta al personalului dedicat cu securitatea si curatenia;
0
Ani experienta
0
Clienti multumiti
0
Tari
0
Dispozitive instalate
0
Rezilieri
29b70be6befc4cf9be6bc60d4e859878
  • Determinati numarul de persoane care intra-ies din cladire sau pe fiecare nivel, cu o precizie de 98%.
  • Identificati orele de varf care va genereaza cel mai mare trafic pentru a gestiona optim activitatile de intretinere si reparatii
  • Optimizați alocarea de personal in funcție de gradul de ocupare si solicitarile clientilor dvs.
  • Urmariti si inregistrati activitatea clientilor din Malls in timp real; astfel veti intelege care sunt zonele preferate de acestia;
  • Descoperiti zonele populare care atrag clienții si imbunanatiti iluminarea și poziționarea rafturilor și a manechinelor;
  • Masurati succesul Ancorelor; optimizati activitatea personalului de curatenie si securitate, functie de numarul de vizitatori și de nevoile acestora.
  • Cresteti si optimizati zonele care ofera cea mai atractivitate si imbunatatiti activitatea de marketing si promovare;
  • Usor de utilizat – disponibile in Cloud (SaaS) sau on-premise
  • Monitorizeaza in permanenta starea sanatatii sistemelor de contorizare;
  • Ofera protectie si securitate datelor colectate;
  • Datele colectate pot fi integrate cu sistemele de raportare locale (ERP).
  • Ofera acces la o gama larga de rapoarte si templates predefinite si corelate cu datele dvs.;
  • Disponibile si pentru Android, IOS;

Doriti mai multe informatii?