Sari la conținut

Supermarket

Sisteme numarare persoane, solutii Smart Retail, studii si analize de catchment, solutii GI-Geomarketing

Indicatori de performanta in Retail

In lumea reala, activitatea de Retail produce date in acelasi mod ca si in spatiul online; in timp ce in spatiul online, site-urile Web permit colectarea, monitorizarea si analizarea datelor de client pentru a oferi clientilor  experiente de cumparare superioare, in lumea reala, magazinele pierd oportunitati importante deoarece nu valorifica similar datele cu care opereaza si pe care le-ar putea colecta.

Cu solutiile si serviciile noastre puteti sa:

  • Identificati potentialul si competitia din proximitatea magazinelor dvs.;
  • Alegeti o locatie optima pentru un nou magazin;
  • Studiati performantele retelei de magazine;
  • Cunoasteti numarul exact de vizitatori si rata de conversie in cumparatori;
  • Descoperiți tendințele traficului de vizitatori și alocați personalul in consecinta;
  • Determinati gradul de incarcare al magazinului in timp real;
  • Estimati comportamentul clientilor dvs.;
  • Utilizați platforma Business Intelligence pentru a compara performanta mai multor magazine in timp real;
0
Ani experienta
0
Clienti multumiti
0
Tari
0
Dispozitive instalate
0
Rezilieri
  • Determinati numarul de vizitatori si rata de conversie in cumparatori in timp real, cu o precizie de 98%;
  • Validați si optimizati chiria spatiilor cheie, functie de numarul de persoane contorizate care intra si viziteaza magazinele clientilor dvs.;
  • Identificati si analizati traficul din magazinele cele mai performante si identificati motivele succesului pentru multiplicare;
  • Identificati orele de varf care va genereaza cele mai bune vanzari; acestea genereaza oportunitati importante de marketing si imbunatatesc experienta clientilor;
  • Calculați numarul de clienti si timpul mediu petrecut la casele de marcat și definiți lungimea optima a cozilor de asteptare;
  • Evitati formarea cozile exagerate si alocati personal suplimentar; veti reduce astfel rata de abandon si veti imbunatati gradul de satisfactie al clientilor;
  • Urmariti si inregistrati activitatea clientilor din magazin in timp real; astfel veti intelege care sunt zonele preferate de acestia;
  • Descoperiti zonele populare care atrag clienții si imbunanatiti iluminarea și poziționarea rafturilor și a manechinelor;
  • Cresteti si optimizati zonele care ofera cea mai atractivitate si imbunatatiti activitatea de marketing si promovare;
  • Segmentati clientii si identificati profilul acestora: sex, varsta, gra de satisfactie;
  • Planificati campaniile dvs. de marketing in funcție de profilul clientilor dvs.;
  • Actualizati in permanenta stocurile si imbunatatiti design-ul magazinului pentru a satisface nevoilor diverselor tipologii de clienti;
  • Usor de utilizat – disponibile in Cloud (SaaS) sau on-premise
  • Monitorizeaza in permanenta starea sanatatii sistemelor de contorizare;
  • Ofera protectie si securitate datelor colectate;
  • Datele colectate pot fi integrate cu sistemele de raportare locale (ERP).
  • Ofera acces la o gama larga de rapoarte si templates predefinite si corelate cu datele dvs.;
  • Disponibile si pentru Android, IOS;

Doriti mai multe informatii?