Supermarket
Sisteme numarare persoane in supermarket, solutii Smart Retail, segmentare clienti, catchment area, solutii GIS, Geomarketing
In lumea reala, activitatea de Retail produce date in acelasi mod ca si in spatiul online; in timp ce in spatiul online, site-urile Web permit colectarea, monitorizarea si analizarea datelor de client pentru a oferi clientilor experiente de cumparare superioare, in lumea reala, magazinele pierd oportunitati importante deoarece nu valorifica similar datele cu care opereaza si pe care le-ar putea colecta.
Cu solutiile si serviciile noastre puteti sa:
- Identificati potentialul si competitia din proximitatea magazinelor dvs.;
- Alegeti o locatie optima pentru un nou magazin;
- Studiati performantele retelei de magazine;
- Cunoasteti numarul exact de vizitatori si rata de conversie in cumparatori;
- Descoperiți tendințele traficului de vizitatori și alocați personalul in consecinta;
- Determinati gradul de incarcare al magazinului in timp real;
- Estimati comportamentul clientilor dvs.;
- Utilizați platforma Business Intelligence pentru a compara performanta mai multor magazine in timp real;
Ani experienta
0
Clienti multumiti
0
Tari
0
Dispozitive instalate
0
Rezilieri
0
- Determinati numarul de vizitatori si rata de conversie in cumparatori in timp real, cu o precizie de 98%;
- Validați si optimizati chiria spatiilor cheie, functie de numarul de persoane contorizate care intra si viziteaza magazinele clientilor dvs.;
- Identificati si analizati traficul din magazinele cele mai performante si identificati motivele succesului pentru multiplicare;
- Identificati orele de varf care va genereaza cele mai bune vanzari; acestea genereaza oportunitati importante de marketing si imbunatatesc experienta clientilor;
- Delimitati marimea zonei de interes al magazinului (drivetime/drive distance/pedestru);
- Identificati de unde provin clientii dvs (geocodare);
- Estimati potentialul si competitia din proximitate (populatie, gospodarii, competitie, PPIndex, etc);
- Dimensionati si targetati optim campanile de marketing direct;
- Obtineti rapoarte (harti tematice) sugestive, referitoare la potentialul locatiei si sanatatea retelei de magazine pe care o gestionati;
- Urmariti si inregistrati activitatea clientilor din magazin in timp real; astfel veti intelege care sunt zonele preferate de acestia;
- Descoperiti zonele populare care atrag clienții si imbunanatiti iluminarea și poziționarea rafturilor și a manechinelor;
- Cresteti si optimizati zonele care ofera cea mai atractivitate si imbunatatiti activitatea de marketing si promovare;
- Segmentati clientii si identificati profilul acestora: sex, varsta, gra de satisfactie;
- Planificati campaniile dvs. de marketing in funcție de profilul clientilor dvs.;
- Actualizati in permanenta stocurile si imbunatatiti design-ul magazinului pentru a satisface nevoilor diverselor tipologii de clienti;
- Usor de utilizat – disponibile in Cloud (SaaS) sau on-premise
- Monitorizeaza in permanenta starea sanatatii sistemelor de contorizare;
- Ofera protectie si securitate datelor colectate;
- Datele colectate pot fi integrate cu sistemele de raportare locale (ERP).
- Ofera acces la o gama larga de rapoarte si templates predefinite si corelate cu datele dvs.;
- Disponibile si pentru Android, IOS;